26.12.11

Sony Alpha 33

Grunden til at jeg kunne tage billeder igen igår, er at jeg fik et Sony Alpha 33 i julegave. Jeg havde kigget på det i lang tid nede i Sony butikken, og nu da mit gamle spejlrefleks er gået i stykker (Det skal så lige siges at det næsten var 10 år gammelt!) syntes mine forældre at jeg skulle havde et nyt. Jeg er så glad for det, og jeg havde overhovedet ikke regnet med at få det! Men nu hvor jeg har et ordenligt kamera igen, skal der nok komme maange flere indlæg i fremtiden!

Knus Madicken.

2 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over din blog, og hvor er den dog sød! Dine billeder er også rigtig fine. Og wauw, det lyder lækkert med et nyt kamera!
    Du er mere end velkommen til at tage et kig forbi min blog hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig glad!

    Knus Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusinde tak! Jeg er også rigtig glad for kameraet, og jeg kigger selvfølgelig lige forbi den blog!:)

    -Madicken

    SvarSlet