22.3.12

---

Så er det sket igen. Flere dage hvor jeg ikke har fået blogget, og jeg må dsv. sige at det kommer til at være sådan i noget tid. Jeg har nemlig valgt at holde en rigtig pause med bloggen. Jeg skal nok ende med at vende tilbage igen, men det bliver dsv. ikke lige forløblig. Jeg har ikke interessen for det, og jeg har nogen vigtigere ting jeg er nød til at få ordnet. 
Når, men lige som det sidste indlæg i noget tid, tog jeg idag i det vidunderlige solskinsvejr, nogen billeder af min kat. Jeg synes selv det blev rigtig gode, og de minder mig rigtig om sommeren! 

Forsæt god torsdag allesammen!

Knus.

5 kommentarer:

  1. Cute photo's and blog!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fed blog! jeg er nu fastlæser, det ville være fedt hvis du ville følges?:-)

    sofiesoerensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger som jeg har skrevet i indlægget ikke blogspot mere, så kan følger dig dsv. ikke tilbage.
      Ellers tak! :)

      Slet
  3. Ej, hvor er det nogle gode billeder(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Sikken en fin blog. Måske har du lyst til at følges? Jeg har næsten lige startet min, så det ville være dejligt med lidt opmærksomhed! :-) Knus Maria
    http://paahovedetafmaria.blogspot.dk/

    SvarSlet