24.2.12

New in

//Militær jakke: Only//T-Shirt: NewYorker//Strik: Just Female//Sweatshirt: A Question Of//Sweatshirt: 55DSL//

Som jeg sagde i det tidligere indlæg, havde jeg købt en af tingene på min "ønskeliste," og som i kan se er det den lækre sweatshirt fra A Question Of. Jeg er helt vildt glad for den, og har allerede haft den i brug mange gange! De andre ting er noget jeg købte idag, da jeg var i Kolding Storcenter sammen med min mor og søster. Jeg må indrømme at jeg synes jeg fik købt nogen rigtig gode ting, og især militær jakken og sweatshirten med hunden på, er jeg rigtig glade for! De skal ihvertfald nok blive brugt godt, og jeg har allerede en masse ideer til hvad jeg kan havde dem på til!
Og foresten også velkommen til de nye læsere! Det betyder enormt meget at i gider læse min blog, tusinde tak! Bliv endelig gerne ved med at smide en kommentar en gang imellem.

Fortsæt god fredag!

Knus.

4 kommentarer: